کاراته جام وحدت و دوستی (اوپن) ارومیه درتقویم فدراسیون جهانی کاراته ثبت شد.

کاراته  جام وحدت و دوستی (اوپن) ارومیه درتقویم فدراسیون جهانی کاراته ثبت شدوبدین مناسبت  آقای آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته پیامی رسمی به فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران ارسال نمود که بنده نیزضمن تبریک این رویدادبزرگ به خانواده بزرگ کاراته کشور واستان آذربایجان غربی ومسئولین کاراته استان پیام فوق رادرزیر میاورم:

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، در متن ارسالی آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی خطاب به فدراسیون کاراته ایران آمده است:
با افتخار تمام ضمن خیرمقدم به تمام شرکت کنندگان در رقابتهای جام اوپن ارومیه از فدراسیون کاراته ایران برای اقدام گسترده همچنین تلاشهای مستمر از دیرباز در مسیر کاراته سپاسگزارم.
کاراته امروز یک رشته المپیکی است و من مطمئُن هستم که این واقعیت به برگزاری موفق جام اوپن ارومیه حتی از نظر کمیت و کیفیت شرکت کنندگان منجر خواهد شد.
تیم کومیته جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر و بعد از یک نمایش خیره کننده در مسابقات جهانی اتریش، قهرمان دنیاست و من مطمُن هستم که توان بالای قهرمانان کاراته ایران به موفقیت کلی این رقابتها کمک شایانی خواهد کرد.
من برای همه شما بهترین ها را آرزو دارم تا به تلاش برای گسترش موفق رشته ورزشی مان ادامه دهید، همچنین امیدوارم تا بهره وری از مشارکت فدراسیون برجسته ای چون فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت فدراسیون جهانی کاراته تداوم یابد.

تبریک به همه، بااحترام محمود وقری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.